Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем 155 2.0 16V SUPER

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем 155 2.0 16V SUPER

    Аде сега да видим кой колега си е блъскал главата най-много с подобен проблем.
    Колата е сас обикновено АГУ,няма мощност до 2500оборота и на бензин и на газ.С газов инжекцион беше същата работа.Забележете това го прави и на газ и на бензин при потегляне се чува едно глъхнене все едно не и достига въздух или е твърде много.
    На бензин съм сменил бензинова помпа:мерил съм налягане 2,7-3,2бара както го дават така си е,чистил съм дюзите многократно всичките съм ги тествал пръскат перфектно.Дебитомери съм сменил поне 4-броя който трябва да са за 2.0 16V.Компютъра е сменен Motronic M2.10.4 който по принцип го дават за тази кола.Температурен датчик-сменен.Правил съм основен ремонт смених 8клапана който не ставаха и повдигачите също както и нови гумички на клапаните,пуснал съм нови сегменти защото гореше масло.Счупих без да искам датчика на разпределителния вал и него си го купих но кур тате кравата мъжка.Имам KTS като я закачам не ми вади никакви грешки освен ламбда сонда и нея я смених купих си универсална сега работи със нея без да дава грешки компютъра.Правил съм центровка сас пети и часовник за 1,8-2.0 16V всичко там си е точно.На газ реших да я пробвам с друг изпарител тъй като имам под ръка сложих BRC(моят е LOVATO) и пак същата работа вартяхме центровката на предварение , на закъснение както и колкото може нема оправия.Скоростната кутия я бях счупил сега е с друга скоростна кутия пак от 2.0 16 -същата работа.Пробвах да махна плочката на газовата уредба която е пред дроселната клапа и да запуша дупките -пак така.Горивен филтър и въздушен филтър съм сменил не е от тях.Сменял съм бубините и свещите и от тях не е.И пак казвам това го прави и на бензин и на газ.
    Ако някой знае що е то да пише деба писна ми цяла година се мъча с тоз проблем.
    AlfaRomeo forever and BMW never!!!

  • #2
    Скоро имаше подобен проблем, след сменени кабели и почистена МПХ нещата се оправиха. В твоя случай си прегледай кабелите и естествено да нямаш някой скъсан маркуч и да дърпа въздух от там. И да не си сложил некои свещи ментаци и те да те ебават.
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

    Comment


    • #3
      Не е зацепен вала управляван ат вариатора правилно
      Alfa Romeo 166 2.0 TS 2001

      Comment


      • #4
        thecleaner:колега чистил сам го моторчето даже и то е сменено ако е то проблема ще се форсирва мотора като е по енерция колата или ще задържа обороти този е перфектен.Както вече писах "сменил съм бубините и съответно с тях и лулите" не са парва хубост но ако е от тях колата ще гърми на газ като я карам я тя не гърми.Нямам скъсан маркуч ако смуче ваздух двигателят почва да претриса и оборотите падат чувстително,а що се отнася до свещите са NJK в аутодата пише модела им сега не го помня бкр 6екпа май бяха точно тези с който трябва да си е колата

        ---------- Post added at 18:05 ---------- Previous post was at 18:02 ----------

        Petronii:нещо май не четете внимателно колеги писах вече че центровката съм я правил със пети за разпределителни валове които са за двигатели 1.8 и 2.0 16V няма как да не е зацепен вала ако не е зацепен като отвори вариатора ще набие клапаните вече видях такъв случай сас фиат браво 2.0 20клапановия мотор как наби клапаните като нямахме петите за зацепване на валовете
        AlfaRomeo forever and BMW never!!!

        Comment


        • #5
          датчика на дросела проверен ли е
          и глъхненето отпреди да смениш скоростите или след това. и как по-точно глъхне в смисъл тръгва да гасне или няма мощност и изведнъж се отпушва
          '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
          '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от alfaromeo155 Покажи съобщение
            thecleaner:колега чистил сам го моторчето даже и то е сменено ако е то проблема ще се форсирва мотора като е по енерция колата или ще задържа обороти този е перфектен.Както вече писах "сменил съм бубините и съответно с тях и лулите" не са парва хубост но ако е от тях колата ще гърми на газ като я карам я тя не гърми.Нямам скъсан маркуч ако смуче ваздух двигателят почва да претриса и оборотите падат чувстително,а що се отнася до свещите са NJK в аутодата пише модела им сега не го помня бкр 6екпа май бяха точно тези с който трябва да си е колата

            ---------- Post added at 18:05 ---------- Previous post was at 18:02 ----------

            Petronii:нещо май не четете внимателно колеги писах вече че центровката съм я правил със пети за разпределителни валове които са за двигатели 1.8 и 2.0 16V няма как да не е зацепен вала ако не е зацепен като отвори вариатора ще набие клапаните вече видях такъв случай сас фиат браво 2.0 20клапановия мотор как наби клапаните като нямахме петите за зацепване на валовете
            Извинявай, че пак ще коментирам ама ти само джантите и стоповете не си сменил. Правил си диагностика, сменил си абсолютно всички важни възли в автомобила, сигурен си в това което си правил и ефект няма. Извинявай пак ама няма как да стане. А това за зацепването без пети няма да го коментирам, както няма да коментирам и зацепването ти и с пети. Там само ти си знаеш как си го направил. Пожелавам ти успех. Лично мен темата много ме жегна щото това което казваш и с това което си направил е трябвало да има ефект.
            Alfa Romeo 166 2.0 TS 2001

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от alfaromeo155 Покажи съобщение
              ....няма мощност до 2500оборота и на бензин и на газ.С газов инжекцион беше същата работа....
              С риск да те засегна, ама ти други Алфи карал ли си?
              Щото аз не се сещам за Т.С. дето да върви преди 2500 об/мин.
              Ако всичко което си сменил е здраво и колата си върви по същия начин, значи нямаш проблем... просто такъв си е този мотор.
              Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
              Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

              Comment


              • #8
                Когато имаш път към София инвестираш едни 30лв. за кадърна диагностика и ти се решава проблема.
                Fiat Punto 1.4GT 1996
                Hyundai Tucson 2.0 2007
                Renault Clio 1.5 2019

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
                  С риск да те засегна, ама ти други Алфи карал ли си?
                  Щото аз не се сещам за Т.С. дето да върви преди 2500 об/мин.
                  Ако всичко което си сменил е здраво и колата си върви по същия начин, значи нямаш проблем... просто такъв си е този мотор.
                  най-близо до истината засега!
                  не е лошо да се качиш на друга със същия мотор да придобиеш впечатления.не разбрах,преди така ли беше колата,ако не след каква повреда и какво бърника че се случи това?
                  Last edited by arieca155; d.m.y г., 23:09.

                  Comment


                  • #10
                    да уточня днеска си замерих датчика на дросела сас мултимер и няма отклонения мерих датчика на хол и нещо не схващам в аутодата пише че трябва е от 480-596 ома мисля някаде там пишеше а моя датчик вади 863ома говорих с един колега и той вика не вярвай на аутодата той го проверил на някаква негова програма не питах каква е и каза че на неговата му излиза че трябва да е на 900 ома и сега се обърках нещо щото аз всичко което досега сам измервал по аутодата ми излиза със същите стойности на програмата дето са само това не излиза така.Този проблем го има и преди да си сменя кутията и неможе да е нормално при положение че като потеглям нормално се чува супер изтормозен звук все едно като асматик неможе каточели да си вземе ваздух

                    ---------- Post added at 22:03 ---------- Previous post was at 21:55 ----------

                    thecleaner:ти под кадърна диагностика кво разбираш искаш да ми кажеш че софтуер на BOSCH KTS 540 дето е безжичен модела и е най-новия на пазара е некадърна диагностиката с него така ли?Щото досега не съм чувал някой да ми каже че софт. на BOSCH не е добър.
                    Ilko Ivanov:Питаш дали съм карал други карал съм около 20 алфи
                    тази ми е 4-тата алфа,преди това има 3 33-ки 2 от тях бяха 1.7 16V а другата беше 1.7 8V и като гледам и най-слабата кола ще ме драпне на старта не е нормално това колеги досега не съм се сблъсквал с такъв изхакан проблем да го еба.
                    AlfaRomeo forever and BMW never!!!

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от alfaromeo155 Покажи съобщение
                      да уточня днеска си замерих датчика на дросела сас мултимер и няма отклонения мерих датчика на хол и нещо не схващам в аутодата пише че трябва е от 480-596 ома мисля някаде там пишеше а моя датчик вади 863ома говорих с един колега и той вика не вярвай на аутодата той го проверил на някаква негова програма не питах каква е и каза че на неговата му излиза че трябва да е на 900 ома и сега се обърках нещо щото аз всичко което досега сам измервал по аутодата ми излиза със същите стойности на програмата дето са само това не излиза така.Този проблем го има и преди да си сменя кутията и неможе да е нормално при положение че като потеглям нормално се чува супер изтормозен звук все едно като асматик неможе каточели да си вземе ваздух

                      ---------- Post added at 22:03 ---------- Previous post was at 21:55 ----------

                      thecleaner:ти под кадърна диагностика кво разбираш искаш да ми кажеш че софтуер на BOSCH KTS 540 дето е безжичен модела и е най-новия на пазара е некадърна диагностиката с него така ли?Щото досега не съм чувал някой да ми каже че софт. на BOSCH не е добър.
                      Ilko Ivanov:Питаш дали съм карал други карал съм около 20 алфи
                      тази ми е 4-тата алфа,преди това има 3 33-ки 2 от тях бяха 1.7 16V а другата беше 1.7 8V и като гледам и най-слабата кола ще ме драпне на старта не е нормално това колеги досега не съм се сблъсквал с такъв изхакан проблем да го еба.
                      Имам предвид да се довериш на професионалистите, сам като не можеш да си решиш проблема отиваш при някои които прави Алфи, за софиенските майстери имам наблюдения затова ти ги пропоръчвам и ти оправят колата.
                      Fiat Punto 1.4GT 1996
                      Hyundai Tucson 2.0 2007
                      Renault Clio 1.5 2019

                      Comment


                      • #12
                        Тука нещо се обърка не виждам смисъл да дам 100лв за пътни до София пък и предполагам все някой може да помогне да даде някое козче от форума тука макарче 99% от всички тук да го кажа по културно неграмотни откъм ремонти и диагностика по италиански бегачки
                        AlfaRomeo forever and BMW never!!!

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от alfaromeo155 Покажи съобщение
                          Тука нещо се обърка не виждам смисъл да дам 100лв за пътни до София пък и предполагам все някой може да помогне да даде някое козче от форума тука макарче 99% от всички тук да го кажа по културно неграмотни откъм ремонти и диагностика по италиански бегачки
                          Ние затова не се обаждаме.
                          А ти вземи си оправи езика и правописа, че почва да ми писва да ти чета публикациите по пет пъти.
                          0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                          Автогаз сервиз-
                          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                          Comment


                          • #14
                            .

                            пак да питам защото само на мен не си отговорил,не разбрах,преди така ли беше колата,ако не след каква повреда и какво бърника че се случи това?
                            и какво означава че си карал 28 алфи,та те са като жените!една с една не си приличат.

                            Comment


                            • #15
                              arieca155
                              Ако всичко е изправно по колата няма причина да не си приличат една с друга Алфите.... Като оставим настрани форумния фолклор.

                              alfaromeo155 Ако правилно работиш с диагностиката няма нужда да мериш с омметъра TPS-a. Като попитах други Алфи карал ли си имах предвид със същия двигател, но точно същия 2.0 16v. T.S. 150к.с., а не 155к.с.
                              И пак продължавам да смятам, че ако всички ремонти дето си описал са извършени с качествени части и правилно - няма причина колата да не върви.
                              Успех.
                              Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                              Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                              Comment

                              Working...
                              X